drahousek píše:
Martin píše:
Ti překupníci mě pěkně serou. Jenže já podle objednávky na eshopu nepoznám, jestli si někdo koupí dvě láhve pro sebe a nebo pro kšeft
https://www.lepsinalada.cz/aktuality/om ... -predelat/A co třeba lidem co kupují nejen Antoníčka ještě z dob čirých lahví umožnit třeba něco jako před rezervace(tzn. účet starší x let
[já vim ztráta historie u migrace na novej eshop]) by mohl hodit láhev do "spešl" košíku v košíku ještě ve chvíli statusu lahve "Připravujeme". Udělat třeba limit jedné-dvou lahví na účet. Ale abych si jako letitej zákazník prostě hodil lahev třeba v lednu do košíku, no a až se v březnu nalahvuje... tak mně lahvinka příjde. Potěšilo by to stálý, mlsný zákazníky kteří Tvé portfolio kupuju leta letoucí
a v podstatě kupují alespoň na zkoužku každou novinku co vydáš, prostě proto, že taky rádi experimentujou s chutěma. Ač nemám rád okurkovou vodu, stejně jsem "musel" koupil orukovej Geist protože to prostě musíš zkusit
To nemluvim o citronovim nebo malinovim, nebo o MátěHari nebo Kontušovce......
No prostě mám rád, když si mně jako zákazníka někde váží, rád se tam vracim než jako třeba v bance nebo mobilního operátora, kde jsem vždy jen jako číslo smlouvy.
Jak tak tu sleduju ty nářky, tak by to "core" zákazníky potěšilo
Někdo tady navrhoval, aby stálí odběratelé (bylo by třeba vymyslet definici) mohli mít jednu láhev rezervovanou. To není špatný nápad.
Nebo zavést tzv. roční/měsíční předplatné - všechny lahve po jednom kuse včetně limitek. Distribuce jedenkrát/dvanáctkrát za rok. To bychom na balík všichni netrpělivě čekali a měli druhé Vánoce
Něco na způsob Flaviaru nebo Alkoholu.cz.
A nebo, ten nejhorší případ pro nás, ale spravedlivý, losování. Jedna láhev na hlavu. Tam je třeba pohlídat e-mailové adresy, které vedou na stejnou adresu bydliště. To by vyřešilo i problém s bootama.