Představte si, že jste druhá největší společnost na světě s více než 200 letou tradicí. Představte si, že vaši předkové dělali nejlepší absint na světě, který se stal legendou. Představte si, že chcete napravit dobré jméno po nepovedeném produktu, se slávou oznámíte Původní recept, koupíte nové destilační kotle, vykoupíte nejlepší pelyněk a připravíte produkt "tohle je ten, co dělali naši předkové".
A pak si natěšení zákazníci koupí váš nový produkt a se zkřivenou hubou ho vylijí do dřezu.
A do toho nějaká dobrá duše z vašeho PR oddělení napíše, že:
Citace:
Hallo Herr Lion,
vielen Dank für Ihre Anfrage und das Interesse an dem von unserem Unternehmen vertriebenen Produkt Pernod Absinthe.
Nach interner Rücksprache kann ich Ihnen mitteilen, dass der Pernod Absinthe Recette Traditionelle die gleiche Rezeptur aufweist wie der „alte“ Pernod Absinthe. Es hat sich lediglich das Etikett geändert.
Ich hoffe Ihre Frage damit zufriedenstellend beantwortet zu haben.
Mit freundlichen Grüßen,
Anne Mayntz
Pernod Ricard Deutschland