Já psal "Něco_jako_wishlist", nikoli wishlist. Něco co se mně po měsíci smaže je k ničemu
Já tu mluvím o naprosto
ZÁVAZNÝCH OBJEDNÁVKÁCH. Jenom je nepraktické zasílání po lahvi. Proto uvádím, že by to mohla být funkce jen pro ověřené zákazníky, kteří již mají buď propito třeba xy tisíc, a nebo zaplacené 2-3-5 faktur. Mluvím o závazných, naprosto závazných objednávkách, který prostě budou mně rezervovány a já je zaplatím ať padaj třeba trakaře. Mazací wishlist je na nic.
Navíc, by mně nevadilo kdyby se do něho
(listu,košíku, kartonu - říkejme tomu jakkoli) zařazovaly nové šarže, či produkty po jedné lahvi automaticky, s tím, že bych měl možnost je ručně vyhodit. Tzn. na náladě se teď objevil nový produkt - Okurka, tudíš já bych věděl, že nemusím nic dělat a mám ji rovnou rezervovanou a v nějakém časovém horizontu mně "sama" příjde až domů
Bude nová šarže medovýho absintha, automaticky se mně hodí do košíku, aniž bych musel panikařit, že bude za 17,5 minuty vyprodaná
A měl eventuelně možnost navýšit počet lahví.
No a nebo se mně tam přidá nová hruškovice, kterou nebudu chtít, tak ji ručně vyhodím...