Stránka 2 z 3
Re: Likérky v problémech
Napsal: pát 10. zář 2010 16:36:36
od electricmud
Hodně zajímavý čtení, docela jsem zvědav na další vývoj trhu.
Re: Likérky v problémech
Napsal: stř 15. zář 2010 17:02:24
od Pavel Varga
O krachu likérky pana kolegy vím málo, ale pravdou je, že likérka hodně bojovala s nenasytnými řetězci. Tito diktátoři cen dokážou při trochu zoufalé situaci firmu absolutně zničit. Dluh na spotřební dani krásně mohl vzniknout tím, že pokud není jednou zaplacená spotřební daň výrobcem ( třeba kvůli dlouhým splatnostem hypermarketů ) , celní úřad zruší výrobcův daňový skad - režim a ihned chce zaplatit SPD z ještě nezpracovaného lihu. Tím firmu stát nemilosrdně popraví. Krach nesmí být poprava, ale výzva pracovat dál !
Re: Likérky v problémech
Napsal: stř 15. zář 2010 17:03:59
od Pavel Varga
Omlouvám se, ještě dostatečně neznám funkce v systému a tak jsem se zapoměl v předchozím příspěvku podepsat ....Pavel Varga
Re: Likérky v problémech
Napsal: stř 15. zář 2010 17:23:27
od Martin
Díky Pavle, to je hlavní důvod proč ani za nic nechceme do supermarketů. Pro jakékoliv poctivé producenty je to cesta do záhuby, protože nikdy nedokáže dělat kvalitní výrobky za jejich požadované nákupní ceny. Jak se říká u nás na Moravě, nasrat!
Rakovina
Napsal: čtv 16. zář 2010 0:44:58
od Pavel Varga
Ne, ne a ne a přesto jsem byl nucen do toho jít. Stejná věc jako když odsuzuješ rakovinovou globalizaci a jdeš nakoupit do Tesca.Budeme to časem používat všichni, kdo ne tak neexistuje, ale doufám, že rychle nafouklý balon, svojí obrovitostí splaskne.
Re: Likérky v problémech
Napsal: pát 17. zář 2010 10:36:52
od Wajt
Sice nejsem výrobce, takže v tomto případě berte můj názor jako čistě laický a nepodložený - nemyslím si, že by bylo pro všechny producenty alkoholu nezbytně nutné prodávat v hypermarketech. Vím, že L'or se tam snažil dostat a dokonce jste chtěli za tímto účelem vyrábět levnější alternativu staroplzence v podobě Absinth 60 (mj. jak skončil tento projekt?). Jde spíše o sortu zákazníků. Pro firmy postavené na produkci levného konzumního alkoholu je hypermarket nepochybně výhra a zároveň jediná možnost, jak svůj sortiment udat. Většině konzumentů levného tuzemáku je jedno jestli si koupí lahev bernardýna nebo třeba pirátskou pětatřicítku. Berou co je po ruce, respektive hledí ještě na nejnižší cenu. U luxusního alkoholu je situace jiná. Jeho konzumenti jsou vybíraví, většinou vědí, co chtějí a svůj produkt si najdou - ať ve specilizovné prodejně či na internetu. Cena těchto nápojů je navíc většinou tak vysoká, že neznalý člověk by si ho v marketu jen tak "od cesty" nekoupil.
Re: Likérky v problémech
Napsal: sob 18. zář 2010 2:47:40
od Pavel Varga
Nastínil jsi pravdu. Martin mne odpověděl, že nikdy nepůjde do supermarketu, což je krásné královské. Dělat sračky....z Tvého hlediska máš pravdu..Absinth 60 je dělaný z velmi dobrých aromat..vyráběných kvalitním výrobcem absintu ve Francii. Ano nejedná se o výrobek, na který bych byl hrdý, je to obchodní mezischod . Také tento výrobek jsem nikdy nenabídl do naší distribuční sítě Jsi velmi pozorný pozorovatel trhu

))
Šaman
Re: Likérky v problémech
Napsal: sob 18. zář 2010 8:52:23
od Martin
Ne že by bylo v supermarketech všechno špatné a nekvalitní, ale přál bych vám zažít jejich vyjednávání (čti vyjebávání) s producenty. Řetězce si dobře uvědomují že většina producentů je na nich závislá a že bez jejich prodejů skončí.
V každé smluvě s řetezci ale dnes najdete větu o tom, že daný producent není závislý na daném řetězci a že když s ním rozvážou spolupráci, tak ho to nepoloží. Jenže položí. Producent pak musí tancovat podle toho, jak řetězec píská. Je po něm vyžadováno regálovné, letákovné, bonusy když se prodává dobře, penále když se prodává špatně.
A víte k čemu to vede? K produktům jako je tento Hermelínový salát z Globusu....
Re: Likérky v problémech
Napsal: sob 18. zář 2010 9:20:03
od Wajt
Martin píše:...tento Hermelínový salát z Globusu....
Kde je ten Tibrův blicí smajlík??

Re: Likérky v problémech
Napsal: sob 18. zář 2010 9:31:16
od Habu
Nikdy jsem neviděl tolik éček pohromadě na jednom produktu.
