Slovi to s uměním/ neuměním vystihl velmi pěkně.
K tomu fotografování, já třeba též nikde nevystavuji a to z jednoho prostého důvodu. Zpětnou vazbu si beru ve svém okolí, na netu to nemá moc smysl, stačí si pročíst komentáře na jakémkoliv k tomu určeném serveru. Buď tam je spousta ultraexpertů a nebo zase prudičů, radikálů ze všech stran. Přínos to nemá skoro žádný, navíc se velmi často honí za technickou dokonalostí fotky, což podle mě je názor poměrně přežitý a navíc v některých směrech focení vyloženě nevhodný. Jinak, jak Slovi mluvil o tom, že na focení je třeba dobrý foťák... příjde na to, je to přesně o tom, o čem jsi mluvil sám. Technicky dobrou fotku umí s dobrým aparátem, kvalitním sklem a trochou štěstí každý. Dnes jde o originalitu a tak často na velmi povedený snímek stačí lepší kompakt, pokud se budeme bavit o umělecké hodnotě. Třeba taková lomografie je vyloženě o technicky mizerným foťáku

Já v současné fázi mého focení zkouším všechno, hledám, co mě baví nejvíc. On každý styl, když to tak nazvu, si žádá svoje, jak po stránce vybavení, tak i těch "duševních schopností", ať už to jsou znalosti, umělecké vlohy nebo třeba jen cit pro okamžik.
Mně třeba nikdy nešel jakýkoliv grafický projev, měl jsem i dobrý nápad, ale na papír to musel hodit někdo jiný, stejně tak psaní veršů mi nejde. Co se mi, myslím si, daří, jsou krátké povídky. V současnosti ale píšu leda tak odborné texty a nebo dělám korektury

Na nějaké jiné literární činění není času.
A ta lebka je fakt pěkná, já doteď, když mám kreslit postavu, zmůžu se jen na elipsu, která měla býti kruhem, a pět čar, které představují 4 končetiny a trup.
0
\l/
/\