tombik

Nově příchozí členové, představte se nám, abychom vás mohli zařadit do skupiny Absintisté s přístupem do sekcí Události a Sklep!
tombik
Věrný stoupenec zelené víly
Oblíbený absinthe: St. Antoine
Kontaktovat uživatele:

tombik

Příspěvek od tombik »

No, tak co rici, vemu to rychle bo jsem na prednasce. Jsem student, krestnim jmenem Jan ale to asi neni moc dulezite nebot mi lide z klubu, sdruzeni a podobnych zalezitosti stejne rikaji tombik.

Co se absinthe tyce, muj prvni zazitek byl nekde pred desatym rokem zivota kdy jsem se objevil s tatinkem v jakesi restauraci a hrozne jsem se smal ze to ma 70 procent. No, tak jsem ho dostal k ochutnani-nic moc zazitek, ale poznamenal me. V 15ti letech jsem tedy vedel co mam jit pit :-D No a ze jsem se tohoto nejznamejsiho ceskeho absinthu napil :D

Nasledne prislo obdobi piti jine znacky, spolu s typycky ceskym ohnovym ritualem, pripadne panakovanim teto jine znacky. Po nekolika prihodach kdy jsem si nepamatoval svuj navrat domu a mel jsem okna okolo 3h jsem dal Absinthu na chvili odpocinout.

No a pak jsem narazil na Habuovi stranky a na St.Antoine. No a zase jsem tomu propadl, ale tentokrat už žádná okna, ale jen příjemný požitek z vůně a chuti :-)

Takže ochutnal jsem nějakých 6 různých absinthů z nichž 5 znám jménem a 2 z nich považuju dnes za skutečně dobré. Už se nemohu dočkat až ochutnám další.
Martin
° Capo di tutti capi °
Oblíbený absinthe: Co si neudělám, nemám.
Kontaktovat uživatele:

Re: tombik

Příspěvek od Martin »

Ahoj Honzo, vítej mezi námi. Doufám že se při dalším pražském srazu opět potkáme.
Dwarf
* Zkušený piják *
Oblíbený absinthe: L'Ancienne, Mead Base
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dwarf »

Vitaj!

Mozem vyzvedat ktore dve znacky ti to chutili? :ugeek:
"Umenie je život - život je umenie! ..Nech nás Zelená víla povznesie z hlbín každodennej ničotnosti"
tombik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tombik »