Gobers

Nově příchozí členové, představte se nám, abychom vás mohli zařadit do skupiny Absintisté s přístupem do sekcí Události a Sklep!
gobers

Gobers

Příspěvek od gobers »

Ahoj vespolek,

moc mě těší, že jsem toto fórum našel, protože se považuji za velkého milovníka absinthu (ovšem skutečného, ne toho nazeleno obarveného petroleje, který je u nás obvykle k dostání).

Jinak se mi říká Gobers (vlastními jmény Petr Jan, pokud to potřebujete vědět) a studuji v doktorském studiu ve švýcarském Bernu. Tím je samozřejmě dán i repertoár mých absinthů, které nejčastěji piju - absinthy vycházející ze švýcarské absinthové tradice, která je sice oproti té francouzské podstatně méně známá, ale rozhodně co do kvality srovnatelná.

Mé nejoblíbenější absinthy pocházejí z údolí Val-de-Travers v kantonu Neuenburg. Ostatně právě v tomto údolí absinth v 18. století vznikl a dodnes se tu dělá z těch samých bylin, které rostou na svazích neuenburgské části pohoří Jura.
Dwarf
* Zkušený piják *
Oblíbený absinthe: L'Ancienne, Mead Base
Kontaktovat uživatele:

Re: Gobers

Příspěvek od Dwarf »

Vitaj!
Zatial mam skusenost len s jednym svajsiarskym bielym typom La ptite so spominaneho udolia a je chutovo
bohaty ale chyba mi ta zelena farba:) takze sa do dalsieho bieleho hrnut nebudem:) Velmi ma potesilo ze niekto takto priamo z miesta zrodu absinthu sa sem pridal:)
"Umenie je život - život je umenie! ..Nech nás Zelená víla povznesie z hlbín každodennej ničotnosti"
Dworzaaa
*** Absinthe guru ***
Oblíbený absinthe: Sevil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dworzaaa »

sem potesen, ze mame nekoho, primo od "pramene" :D
Omnia mea mecum porto.
Martin
° Capo di tutti capi °
Oblíbený absinthe: Co si neudělám, nemám.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin »

Vítej Petře! Pokud studuješ v Bernu, chystáš se i na festival v Bovoresse? Můžeme se tam potkat ;)
gobers

Příspěvek od gobers »

Dosud jsem se nechystal, ale když mi řekneš oč jde, tak se třeba začnu... :-))
Martin