Gobers
-
gobers
Gobers
Ahoj vespolek,
moc mě těší, že jsem toto fórum našel, protože se považuji za velkého milovníka absinthu (ovšem skutečného, ne toho nazeleno obarveného petroleje, který je u nás obvykle k dostání).
Jinak se mi říká Gobers (vlastními jmény Petr Jan, pokud to potřebujete vědět) a studuji v doktorském studiu ve švýcarském Bernu. Tím je samozřejmě dán i repertoár mých absinthů, které nejčastěji piju - absinthy vycházející ze švýcarské absinthové tradice, která je sice oproti té francouzské podstatně méně známá, ale rozhodně co do kvality srovnatelná.
Mé nejoblíbenější absinthy pocházejí z údolí Val-de-Travers v kantonu Neuenburg. Ostatně právě v tomto údolí absinth v 18. století vznikl a dodnes se tu dělá z těch samých bylin, které rostou na svazích neuenburgské části pohoří Jura.
moc mě těší, že jsem toto fórum našel, protože se považuji za velkého milovníka absinthu (ovšem skutečného, ne toho nazeleno obarveného petroleje, který je u nás obvykle k dostání).
Jinak se mi říká Gobers (vlastními jmény Petr Jan, pokud to potřebujete vědět) a studuji v doktorském studiu ve švýcarském Bernu. Tím je samozřejmě dán i repertoár mých absinthů, které nejčastěji piju - absinthy vycházející ze švýcarské absinthové tradice, která je sice oproti té francouzské podstatně méně známá, ale rozhodně co do kvality srovnatelná.
Mé nejoblíbenější absinthy pocházejí z údolí Val-de-Travers v kantonu Neuenburg. Ostatně právě v tomto údolí absinth v 18. století vznikl a dodnes se tu dělá z těch samých bylin, které rostou na svazích neuenburgské části pohoří Jura.
- Dwarf
- * Zkušený piják *
- Oblíbený absinthe: L'Ancienne, Mead Base
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gobers
Vitaj!
Zatial mam skusenost len s jednym svajsiarskym bielym typom La ptite so spominaneho udolia a je chutovo
bohaty ale chyba mi ta zelena farba:) takze sa do dalsieho bieleho hrnut nebudem:) Velmi ma potesilo ze niekto takto priamo z miesta zrodu absinthu sa sem pridal:)