Gwynbleidd

Nově příchozí členové, představte se nám, abychom vás mohli zařadit do skupiny Absintisté s přístupem do sekcí Události a Sklep!
Gwynbleidd

Gwynbleidd

Příspěvek od Gwynbleidd »

Ahoj, zdravím znalce kvalitního absinthu :-)
Kde bych začal, snad jen, že jsem student gymnázia a za tři týdny maturuji. Bohužel jsem ještě neměl tu čest ochutnat kvalitní absinth (což vysvětluje například moji prázdnou kolonku) a jediné co se mi dostalo do rukou, resp. do zažívacího ústrojí, byl více či méně kvalitní macerát s více či méně přírodní barvou a do třetice s více či méně pendrekovou chutí.

Coby od přírody zvídavý hoch, jsem tedy začal před nedávnem svědomitě pátrat po opravdové kvalitě, která prýští z osobních zkušeností poživatelů ... no a tak jsem zde.

A jako svůj první kvalitní absinth, který si chci pořídit na pomaturitní večírek, jsem nominoval Absinthe St. Antoine, který díky nově získaným informacím nahradil původně zamýšlený Toulouse Lautrec (doufám, že dělám dobře). Nastudoval jsem si i správnou přípravu a tak očekávám jisté standardně nadstandardní účinky, kterých se mi při požití klasických destilátů nedostává. Netrpím přehnanými představami o zelených vílách, což ale nevylučuje jakousi zvědavost a očekávání s absinthovým rituálem spojené a tak hledím vstříc světlejším zítřkům, pomaturitním večírkem počínajícím :-)
Habu
fuckin' amateur
Oblíbený absinthe: Sauvage
Kontaktovat uživatele:

Re: Gwynbleidd

Příspěvek od Habu »

Zdrávas! 8-)

St. Antoine je dobrá volba. Ale počkej, až ochutnáš něco ze Švýcar nebo z Francie, napiš Martinovi, aby ti poslal vzorek. ;)
- Moderní absinthe chutná moderně.
Dwarf
* Zkušený piják *
Oblíbený absinthe: L'Ancienne, Mead Base
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dwarf »

Vitaj u nas,

urcite dobra volba na pomaturitny vecierok ochutnat aj dobry absinthe akzm St.Antoine rozhodne je, co sa tyka dostupnosti v nasych zemepisnych sirkach :)