Dan

Nově příchozí členové, představte se nám, abychom vás mohli zařadit do skupiny Absintisté s přístupem do sekcí Události a Sklep!
Odpovědět
Dan
Věrný stoupenec zelené víly
Oblíbený absinthe: Mansinthe
Kontaktovat uživatele:

Dan

Příspěvek od Dan »

Zdravim, jmenuju se Dan, pořádnou přezdívku mi zatím nikdo nevymyslel.
Pocházim z Klatov, ale studuju v Praze, o prázdninách mi bude 22...
Stejně jako mnoho jiných jsem začínal cirka před dvěma lety u českých "absinthů", ale po pročtení názorů na český "absinthe" ve světě (za všechno asi hovoří tohle video http://www.youtube.com/watch?v=fCFp6mc7_-A :) ), jsem se rozhodl rozšířit si vzdělání, abych se v budoucnu vyhnul různým thujónovým bombám, ohňovým rituálům a podobným zvěrstvům...
Dworzaaa
*** Absinthe guru ***
Oblíbený absinthe: Sevil
Kontaktovat uživatele:

Re: Dan

Příspěvek od Dworzaaa »

vitej ;)
Omnia mea mecum porto.
Dan
Věrný stoupenec zelené víly
Oblíbený absinthe: Mansinthe
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan »

Chtěl bych se podělit o zážitek ze včerejší návštěvy hospody ve Freiburgu, kde nabízejí absinth, protože to byl večer plný překvapení...
Nejdřív jsem žasnul nad nabídkou, protože kromě pofidérních věcí jako Ulex nebo Mata Hari byl k dostání i Mansinthe, Duplais, Kübler a Versinthe. Jinými slovy nabídka, jakou jsem zatím nezažil (v Praze jsem nebyl už skoro rok, takže novej překotnej vývoj mě zatím nezasáhnul).
Druhej úžas nastal po zjištění ceny - 6€ za 4 cl čistého absinthu (cena pro všechny druhy stejná, taky zvláštní...) je naprosto geniální, když vezmu v úvahu, že za "blbý" pivo zaplatim minimálně 3€.