Tuvy

Nově příchozí členové, představte se nám, abychom vás mohli zařadit do skupiny Absintisté s přístupem do sekcí Události a Sklep!
Tuvy
* Zkušený piják *
Oblíbený absinthe: Pernod Fils
Kontaktovat uživatele:

Tuvy

Příspěvek od Tuvy »

Zdravím

Urval jsem si trochu času, abych se konečně dostal ke stručnému představení.

Už asi příliš dlouho studuji na Univerzitě v moravské metropoli pod kopci Špilberkem a Petrovem. Naštěstí, snad i proto, že mi již bude kvůli věku studium účtováno, bych měl příští rok dokončit své poslední vysokoškolské vzdělání a získat titul JUDr.

K absinthu jsem se dostal před lety, když jsme vymýšleli další kolejní tematickou party a protože všechny své věci chci pouze kvalitní (přesněji špičkové), už odpočátku byly zavrhnuty barvičky v lihu. Začátky mého popíjení se tedy nesly v duchu macerátu "Bitter" od Bairnsfathera, který dodnes mám rád - ať už to je nebo není absinth. Fantastickým úletem a nejlepším absinthem se následně stala má zkušenost se zapomenutou vystavenou lahví Pernod Fils (jak jsem psal u dotyčného tématu). Postupně jsem se přes internet proklikal na feeverte.net a přes nějaké zelené české stránky až sem.
V tuto chvíli jsem vlastníkem Toulouse Lautreca od Cami, st. Antoine první a druhé šarše od Martina (se kterými čekám na kamaráda na začátek pro mne posledního podzimního semestru), vzorku Roquette 1797 a lahve Bairnsfathera, které doplňují mou obecnou zbírku alkoholu - především různé likéry a velmi kvalitní skotské sladové whiskey.

Jsem obecně založený spíš na víno, ale dobré pivo si také rád dám, a i nadále si rád rozšiřuji obzory o kvalitním alkoholu. Tak, jako zde vidíte a popisujete rozdíly mezi barvičkovým "absinthem" a kvalitním absinthem, jsou rozdíly snad ve všech alkoholech - whiskey počínaje, přes tequillu až vodkou konče.