A co třeba lidem co kupují nejen Antoníčka ještě z dob čirých lahví umožnit třeba něco jako před rezervace(tzn. účet starší x let[já vim ztráta historie u migrace na novej eshop]) by mohl hodit láhev do "spešl" košíku v košíku ještě ve chvíli statusu lahve "Připravujeme". Udělat třeba limit jedné-dvou lahví na účet. Ale abych si jako letitej zákazník prostě hodil lahev třeba v lednu do košíku, no a až se v březnu nalahvuje... tak mně lahvinka příjde. Potěšilo by to stálý, mlsný zákazníky kteří Tvé portfolio kupuju leta letoucíMartin píše:Ti překupníci mě pěkně serou. Jenže já podle objednávky na eshopu nepoznám, jestli si někdo koupí dvě láhve pro sebe a nebo pro kšeft
https://www.lepsinalada.cz/aktuality/om ... -predelat/" onclick="window.open(this.href);return false;
No prostě mám rád, když si mně jako zákazníka někde váží, rád se tam vracim než jako třeba v bance nebo mobilního operátora, kde jsem vždy jen jako číslo smlouvy.
Jak tak tu sleduju ty nářky, tak by to "core" zákazníky potěšilo
