Markvart
Markvart
Zdravím všechny,
jelikož jsem členem zdejšího fóra už nějaký ten pátek, určitě bych se měl konečně představit.
Jmenuji se Radim a prozatím studuji na vysoké škole. Moje zkušenosti s absinthem jsou, mno, dalo by se říct, že průměrné. K absinthu jsem se, tak jako mnozí z vás, dostal skrze stránky mistra Habu. A právě odtud vedla přímá cesta k Martinovu absinthu. Nemám rád dlouhé proslovy, o sobě teprve ne, takže zbývá snad vzkázat na závěr všem milovníkům a výrobcům přívětivé zelené víly: "jen houšť a větší kapky!"
jelikož jsem členem zdejšího fóra už nějaký ten pátek, určitě bych se měl konečně představit.
Jmenuji se Radim a prozatím studuji na vysoké škole. Moje zkušenosti s absinthem jsou, mno, dalo by se říct, že průměrné. K absinthu jsem se, tak jako mnozí z vás, dostal skrze stránky mistra Habu. A právě odtud vedla přímá cesta k Martinovu absinthu. Nemám rád dlouhé proslovy, o sobě teprve ne, takže zbývá snad vzkázat na závěr všem milovníkům a výrobcům přívětivé zelené víly: "jen houšť a větší kapky!"
Re: Markvart
Skoro po roce, slušné skóre.
Pak vznikají tak paradoxní situace, jakže já tady vítám někhoo, kdo tu je o půl roku déle než já. 
- Habu
- fuckin' amateur
- Oblíbený absinthe: Sauvage
- Kontaktovat uživatele:
Hëh, no vítej, no! 
A to jsem ani zatím nerozesílal upozornění o nečinnosti, zatím na absinthemafii není nikdo, kdo by toto kritérium splňoval, takže buď je Markvart "lurker", nebo jde o shodu náhod, jelikož teď už zpětně nezjistím datum (před)posledního přihlášení.
Každopádně Markvarte, zajistil sis tím další rok klidu. Alespoň pokud by ses následující rok ani jednou nepřihlásil.
A to jsem ani zatím nerozesílal upozornění o nečinnosti, zatím na absinthemafii není nikdo, kdo by toto kritérium splňoval, takže buď je Markvart "lurker", nebo jde o shodu náhod, jelikož teď už zpětně nezjistím datum (před)posledního přihlášení.