Kundrt

Nově příchozí členové, představte se nám, abychom vás mohli zařadit do skupiny Absintisté s přístupem do sekcí Události a Sklep!
Kundrt

Kundrt

Příspěvek od Kundrt »

Zdravím mafiány,
jmenuju se Matyáš, žiju a piju v Plzni, ale původně jsem z Moravy. "Studuju" elektro a za půl měsíce mi bude 18. Moje zájmy moc rozmanité nejsou, ale tak něco by se našlo - programování, volejbal, hudba (jen krátce moje oblíbené styly - delirious grind, grindcore, mincecore, brutal death metal, death metal, metalcore, deathcore, hardcore, melodic death metal, ska, drum & bass, punk, doom metal, folk metal, natural reggae...) nejlépe na fesťáčku.

Absinth jsem poprvé ochutnal při svoji první/poslední návštěvě diskotéky asi v 15ti. Byl to samozřejmě ten obarvený neabsinth, ale zachutnal. Ňák jsem si ho oblíbil a od té doby jsem už pár flašek (většinou od Zeleného stromu) vypil. Pak jsem si řekl, že bych o tom měl něco zjistit a přečetl jsem si Habuovy stránky (http://www.absinthe-cz.com/), kde jsem zjistil, že patřím k nevědomé části společnosti.
Chvilku potom jsme s kamarádem objednali St. Antoine a pili jsme ho už slušně. První dojem nic moc, chutnal jako pendrek. Ale potom zachutnal a hodně. Od té doby už ty barvené absinthy nepiju. Jenom jednou jsem na Trutnovském festivalu našel stánek s absinthem, název už si nepamatuju ale byl tmavě zelený, český a měl 55 %. Ještě měli anýzovku nebo tak něco. Pil jsem ho bez vody a s melounem a bylo to luxusní :) Až na to asi 4-5ti hodinové okno potom.
Takže velký znalec nejsem, ale doufám, že se to (třeba s vaší pomocí) změní.
Martin
° Capo di tutti capi °
Oblíbený absinthe: Co si neudělám, nemám.
Kontaktovat uživatele:

Re: Kundrt

Příspěvek od Martin »

Vítej. Pendrek je nejčastější reakce na člověka, který pil jen barvítka či maceráty ;) Holt kdyby se to v těch devadesátých letech chytlo za správný konec, tak by na to byli všichni zvyklí.
Absinther
* Zkušený piják *
Oblíbený absinthe: st.Antoine V, La Grenouille