Kundrt
-
Kundrt
Kundrt
Zdravím mafiány,
jmenuju se Matyáš, žiju a piju v Plzni, ale původně jsem z Moravy. "Studuju" elektro a za půl měsíce mi bude 18. Moje zájmy moc rozmanité nejsou, ale tak něco by se našlo - programování, volejbal, hudba (jen krátce moje oblíbené styly - delirious grind, grindcore, mincecore, brutal death metal, death metal, metalcore, deathcore, hardcore, melodic death metal, ska, drum & bass, punk, doom metal, folk metal, natural reggae...) nejlépe na fesťáčku.
Absinth jsem poprvé ochutnal při svoji první/poslední návštěvě diskotéky asi v 15ti. Byl to samozřejmě ten obarvený neabsinth, ale zachutnal. Ňák jsem si ho oblíbil a od té doby jsem už pár flašek (většinou od Zeleného stromu) vypil. Pak jsem si řekl, že bych o tom měl něco zjistit a přečetl jsem si Habuovy stránky (http://www.absinthe-cz.com/), kde jsem zjistil, že patřím k nevědomé části společnosti.
Chvilku potom jsme s kamarádem objednali St. Antoine a pili jsme ho už slušně. První dojem nic moc, chutnal jako pendrek. Ale potom zachutnal a hodně. Od té doby už ty barvené absinthy nepiju. Jenom jednou jsem na Trutnovském festivalu našel stánek s absinthem, název už si nepamatuju ale byl tmavě zelený, český a měl 55 %. Ještě měli anýzovku nebo tak něco. Pil jsem ho bez vody a s melounem a bylo to luxusní :) Až na to asi 4-5ti hodinové okno potom.
Takže velký znalec nejsem, ale doufám, že se to (třeba s vaší pomocí) změní.
jmenuju se Matyáš, žiju a piju v Plzni, ale původně jsem z Moravy. "Studuju" elektro a za půl měsíce mi bude 18. Moje zájmy moc rozmanité nejsou, ale tak něco by se našlo - programování, volejbal, hudba (jen krátce moje oblíbené styly - delirious grind, grindcore, mincecore, brutal death metal, death metal, metalcore, deathcore, hardcore, melodic death metal, ska, drum & bass, punk, doom metal, folk metal, natural reggae...) nejlépe na fesťáčku.