zkusím to stručně, jasně, výstižně. Jmenuju se Jarda, je mi 23, pocházím z Josefova, ale již nějakou tu dobu pobývám v Hradci Králové. Studuju peďák, ačkoliv jsem chtěl původně psychologii, a v současnosti působím jako učitel na střední škole, kde vyučuji fyziku, počítače a elektropředměty. Než jsem začal učit, prošel jsem rozličnými zaměstnáními, především šlo o pozice jako IT technik nebo servisní technik všeho možnýho, ale zkusil jsem si i hrobničení nebo instalateřinu
Froggg
- Froggg
- * Zkušený piják *
- Kontaktovat uživatele:
Froggg
Zdravím vespolek místní osazenstvo,
zkusím to stručně, jasně, výstižně. Jmenuju se Jarda, je mi 23, pocházím z Josefova, ale již nějakou tu dobu pobývám v Hradci Králové. Studuju peďák, ačkoliv jsem chtěl původně psychologii, a v současnosti působím jako učitel na střední škole, kde vyučuji fyziku, počítače a elektropředměty. Než jsem začal učit, prošel jsem rozličnými zaměstnáními, především šlo o pozice jako IT technik nebo servisní technik všeho možnýho, ale zkusil jsem si i hrobničení nebo instalateřinu
Snažím se provozovat hru na akustickou kytaru, sbírám vinyly, především punkové a Oi!, asi proto, že mám k těmto dvěma subkulturám nejblíže. Hudebně jsem ale velmi nevyhraněný co do výběru stylu a velmi vyhraněný v rámci konkrétního stylu. Můžu punk, Oi!, metal, ska, folk, ale jednotlivé interprety vybírám důkladně. Mezi mé zájmy patří historie, český jazyk a psychologie, rájot na koncertech... K absinthu jsem se dostal v letech dávných, ale šlo, jak jinak, o maceráty. Některé mi ale i zachutnaly, tak jsem s nimi byl smířený a nepohrdnu do teď, když je chuť, třeba pětatřícítkou. Pak jsem zachytil na internetu Habuovu osvětu, to je tak dva roky zpátky, a občas si sehnal nějaký ten destilát a v tom začala zelenovilná osvěta okolí i z mé strany. Fórum jsem Vám chodil špehovat poměrně často, ale k registraci jsem se dostal až teď. Tak, to jest vše, nevím, jestli jasně, snad výstižně a zcela jistě ne stručně 
- Blackhawk